1.ПОКАЖИТЕ АУТЕНТИЧНО ИНТЕРЕСОВАЊЕ ЗА СВОЈЕ УЧЕНИКЕ
–Поздравите их љубазно на вратима.
-Научите њихов „језик“
-Третирајте их као индивидуе, не као „једног/једну“ из групе
2.ЈАСНО ДЕФИНИШИТЕ ПРАВИЛА ЗАЈЕДНО СА УЧЕНИЦИМА
-Објасните им заштитну функцију правила
-Нека правила буду што специфичнија, да би постојала јасноћа и да би се лакше поштовала
-Када поставите правила, придржавајте их се, уколико их заједно не промените.
3.БУДИТЕ ОБЈЕКТИВНИ, НЕ СУДИТЕ
-Покушајте да сагледате сваки проблем из више углова, посебно из угла вашег/ваших ученика
4.ПОКАЖИТЕ ДА СТЕ ЉУДСКО БИЋЕ
-Признајте када сте погрешили или када нешто не знате
-Користите хумор где год је примерено, не шалите се на рачун својих ученика.
5.“МОЋ“ КОЈА ПРОИЗИЛАЗИ ИЗ ВАШЕ УЛОГЕ СВЕДИТЕ НА МИНИМУМ
-Развијате аутортет који ће се темељити на знању, вештинама и разумевању проблема који имају ваши ученици.
-Избегавајте наглашавати да имате право зато што сте професор и сл.
-Нека вас поштују уместо што вас се плаше.
6.РЕШАВАЈТЕ ПРОБЛЕМЕ ЧИМ СЕ ПОЈАВЕ
-Свако одлагање проблема доводи до њиховог компликовања
-Суочавање са проблемом доводи до разрешења
7.РАЗВИЈАТЕ ТИМСКИ РАД И ПАРТНЕРСКЕ ОДНОСЕ
-Уважавајте мишљење и предлоге својих ученика
-Дајте им могућност да бирају шта ће, како и с ким да раде
-Нека учионица/школа буде заједничка а не ваша